Events Νέα

ESTEE LAUDER COMPANIES: ΦΩΤΑΓΩΓΗΣΑΝ ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΑΔΡΙΑΝΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ

ESTEE LAUDER COMPANIES: ΦΩΤΑΓΩΓΗΣΑΝ ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΑΔΡΙΑΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΕΝΑ ΗΧΗΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ:

ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ!

Σε μια υπέροχη φθινοπωρινή βραδιά, με γεμάτη πανσέληνο και πλήθος κόσμου που συμμετείχε στο κάλεσμα των Estee Lauder Companies, έγινε χθες η φωταγώγηση δύο πολύ σημαντικών μνημείων της Αθήνας, του Ολυμπίειου και της Πύλης του Αδριανού με ροζ χρώμα, στέλνοντας για μια ακόμη χρονιά το ηχηρό μήνυμα της εκστρατείας ενημέρωσης, που φέτος εστιάζει στην ανάγκη δράσης μέσα από ένα απλό, αλλά πολύ δυνατό μήνυμα: Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλους. Ας βάλουμε ένα τέλος! Its #TimeToEndBreastCancer. Η κα Ελένη Μενεγάκη, Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού των Estee Lauder Companies πάτησε το κουμπί που φωταγώγησε τα δύο μνημεία, υπό τους ήχους της μουσικής του Δημήτρη Κοντόπουλου.

Η φωταγώγηση των δύο μνημείων που αποτελεί και την κορύφωση των δράσεων στο πλαίσιο της εκστρατείας ενημέρωσης των Estee Lauder Companies, αποτελεί μέρος μιας παγκόσμιας πρωτοβουλίας που ξεκίνησε το 1992 από την Evelyn Lauder και στόχο έχει να υπενθυμίσει με έναν δυναμικό και πρωτότυπο τρόπο την σημασία της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης.

Από αριστερά ο σχεδιαστής Δούκας Χατζηδούκας, η Έλενη Μενεγάκη, Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον καρκίνο του μαστού των Estee Lauder Companies, η κα Λιολιώ Κολυπέρα, Πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» Ν. Αχαΐας, η κα Κλεοπάτρα Γαβριηλίδου, Πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής», και η κα Κατερίνα Γκαμηλιάρη, Brand Manager Estee Lauder & Tom Ford Balkans

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, σύντομο χαιρετισμό απηυθύναν η Πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού, κα Κλεοπάτρα Γαβριηλίδου, και ο χειρουργός μαστού και Πρόεδρος της Ελληνικής Μαστολογικής Εταιρίας Ίαση Στήριξη «ΕΜΕΙΣ», κ. Γρηγόρης Ξεπαπαδάκης.

Αμέσως μετά την εκδήλωση φωταγώγησης, ακολούθησε φιλανθρωπικό δείπνο, με στόχο την ενίσχυση της Ελληνικής Μαστολογικής Εταιρίας ΙΑΣΗ, ΣΤΗΡΙΞΗ «Ε.Μ.Ε.Ι.Σ.». Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι της ιατρικής κοινότητας, του επιχειρηματικού και επιστημονικού χώρου, αλλά και του χώρου των ΜΜΕ που με την ευαισθησία και την ενεργή συμμετοχή τους, συνέβαλαν για μια ακόμη χρονιά στο έργο της Ε.Μ.Ε.Ι.Σ. που εστιάζει στην προσφορά πλήρους ιατρικής περίθαλψης σε ανασφάλιστες και οικονομικά αδύναμες γυναίκες με καρκίνο μαστού.

Η Estee Lauder ευχαριστεί θερμά όλους τους συντελεστές που με την ευγενική τους συμμετοχή συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης και της διάδοσης του μηνύματος της Εκστρατείας:

Το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού

Την Γενική Διεύθυνση Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς

Την Εφορία Αρχαιοτήτων της πόλης των Αθηνών

Την κυρία Ελένη Μενεγάκη, Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder

Τον συνθέτη, κύριο Δημήτρη Κοντόπουλο

Τον κόσμο που παρευρέθηκε στην εκδήλωση και με τις φωτογραφίες του βοήθησε να μεταδώσουμε ένα ηχηρό μήνυμα σε όλη την Ελλάδα.

Την εταιρία ΔΕΙΠΝΟΣΟΦΙΣΤΗΡΙΟ για την ευγενική υποστήριξη του φιλανθρωπικού δείπνου για

και

Την εταιρία Hi Power για τον φωτισμό του ΣταδίουΗ Πύλη του Αδριανού φωτισμένη με ροζ χρώμα

H φετινή εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies έχει θέσει ως στόχο την συγκέντρωση $8 εκατομμυρίων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να εκπαιδεύσουν, να ενημερώσουν και να εμπνεύσουν. Οι δράσεις περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων:

  • Φωτισμό σημαντικών κτιρίων, μνημείων σε όλο τον κόσμο – μεταξύ των οποίων το Empire State Building, στη Νέα Υόρκη, ο Πύργος του Άιφελ, στο Παρίσι, και το Lotte World Tower, στη Σεούλ με το ροζ χρώμα της καμπάνιας και στόχο την ενημέρωση
  • Ένα κίνημα με κοινωνικό χαρακτήρα για την σύμπραξη όσο το δυνατών περισσότερων στην προσπάθεια για τη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο μέσα από το hashtag #TimeToEndBreastCancer και την αναφορά @esteelaudercompanies
  • Διανομή ενημερωτικού υλικού και προσφορά της ροζ κορδέλας σε όλα τα σημεία πώλησης προϊόντων Estée Lauder παγκοσμίως
  • Κινητοποίηση των 46.000 εργαζομένων στην εταιρία σε όλο τον κόσμο για να μοιραστούν το μήνυμα της καμπάνιας
  • Στην Ελλάδα συγκεντρώνονται χρήματα μέσω φιλανθρωπικών δράσεων για την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ίαση Στήριξη (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ), αλλά και μέσω του συλλεκτικού pink ribbon bracelet, σχεδιασμένο από τον Dukas, που διατίθεται στα σημεία πώλησης Estee Lauder, αλλά και σε επιλεγμένα φαρμακεία από το δίκτυο της Darphin.

Ο καρκίνος του μαστού, μας αφορά όλους! Ας βάλουμε ένα τέλος! #TimeToEndBreastCancer

Λίγα λόγια για την Πρωτοβουλία Φωταγώγησης Σημείων-Οροσήμων από την Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies

Η Πρωτοβουλία Φωταγώγησης Παγκοσμίων Μνημείων –Σημείων Οροσήμων της Εκστρατείας Ενημέρωσης ξεκινά το 2000 από την Evelyn Lauder, με σκοπό να αφυπνίσει την προσοχή στη σημασία της υγείας του μαστού και της έγκαιρης διάγνωσης. Την πρώτη χρονιά, 26 κεντρικά σημεία σε 22 χώρες φωταγωγήθηκαν συμβολικά με ροζ χρώμα, συμπεριλαμβανομένων του Empire State Building (ΗΠΑ), της  Όπερας του Σύδνεϋ (Αυστραλία) και του Πύργου της Πίζας (Ιταλία).

Από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν φωταγωγηθεί επάνω από 1000 κτίρια-ορόσημα και μνημεία παγκοσμίου σημασίας σε 70 χώρες μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ. Το 2010 η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού δημιουργεί για πρώτη φορά ένα παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες με τίτλο «Τα περισσότερα Κτίρια-Ορόσημα που φωταγωγούνται  για ένα σκοπό μέσα σε 24 ώρες».  Ιστορικά αξιοθέατα όπως το Angel de la Independencia (Μεξικό), το Peninsula Hotel (Χονγκ Κονγκ), το Ζάππειο (Ελλάδα), το Burj Al Arab (Ντουμπάι) και το Κέντρο Ροκφέλερ (ΗΠΑ), φωταγωγούνται συγχρόνως μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 24 ωρών.

Στην Ελλάδα έχουν φωταγωγηθεί μέχρι σήμερα το Ζάππειο Μέγαρο, η Αγορά του ΟΑΚΑ, o Λόφος του Λυκαβηττού, το Δημαρχείο της Αθήνας, ο πύργος του ΟΤΕ στην Θεσσαλονίκη, το Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία στο Σύνταγμα, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η πλατεία Αριστοτέλους, ο Λευκός Πύργος και η Καμάρα στη Θεσσαλονίκη, το Ενετικό Φρούριο ΚΟΥΛΕ στο Ηράκλειο, το Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου στη Ρόδο και η Πλατεία Σπιανάδα στην Κέρκυρα, το Κτίριο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού City Link, η Στοά Σπυρομήλιου, το Hilton Αθηνών,  το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και το Παναθηναϊκό Στάδιο.

Οι Στύλοι του Ολυμπίου Διός φωτισμένοι στα ροζ στο πλαίσιο της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού των Estee Lauder Companies.

Λίγα λόγια για το Ολυμπίειο και την Πύλη του Αδριανού 

Το Ιερό του Ολυμπίου Διός είναι ένα από τα σημαντικότερα και αρχαιότερα ιερά της Αθήνας.  Ιδρύθηκε, από τον Δευκαλίωνα γενάρχη των Ελλήνων προς τιμή του Δία ως αντάλλαγμα για τη σωτηρία του μετά τον κατακλυσμό.  Η ανέγερση του μεγάλου ναού άρχισε από τον Πεισίστρατο τον Νεώτερο το 515 π.Χ και αποπερατώθηκε τελικά από τον Φιλέλληνα αυτοκράτορα Αδριανό, ο οποίος και τον εγκαινίασε το 131-132 μ.Χ.

Την ίδια χρονιά (131-132μ.Χ.) ιδρύθηκε από τους Αθηναίους, έξω από τον περίβολο του Ολυμπιείου, μια θριαμβική αψίδα, σε ένδειξη ευγνωμοσύνης προς τον αυτοκράτορα Αδριανό για τα πολυάριθμα έργα του στην Αθήνα. Ήταν κτισμένη πάνω σε ένα αρχαιότερο δρόμο που συνέδεε την πόλη με τα Παριλίσια Ιερά και αποτελούσε ορόσημο μεταξύ της παλαιάς και της νέας πόλης.

Πηγές:

http://odysseus.culture.gr/h/2/gh251.jsp?obj_id=12863

http://odysseus.culture.gr/h/2/gh251.jsp?obj_id=1794

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial