Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Γυμναστική Προπόνηση

Μια δυνατή παραλλαγή για push – ups

Ώρα να κάνουμε τη καθιερωμένη outdoor προπόνηση μας, μερικές δύσκολες ασκήσεις, για να δούμε αν μετά από μέρες χαλάρωσης, έχουμε ακόμη την ίδια αντοχή και δύναμη.

Σήμερα λοιπόν εμείς , οι fitVPaddiction επιλέξαμε την παρακάτω άσκηση, ως άσκηση της ημέρας!

Είναι παραλλαγή των push ups με μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας από τα κλασικά.

Για να τα εκτελέσεις θα πρέπει να λειτουργούν και άλλοι μύες εκτός από τους  τρικέφαλους  των χεριών, το στήθος και η μπροστινή πλευρά των ώμων (πρόσθιοι δελτοειδείς). Θα πρέπει να έχεις γυμνάσει και τους κοιλιακούς σου ώστε να μπορείς να ωθήσεις τον κορμό σου για να σηκώσεις τα χέρια.

Μήπως να δοκιμάσεις να βάλεις στόχο μια τέτοια άσκηση; Είναι για τη προσωπική σου εξέλιξη στο χτίσιμο του σώματος σου

image1

 fitVPaddiction, Βίβιαν Δράκου και Πόλυ Χατζόγλου

Μοιραστείτε το με φίλους:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial