Ευεξία Υγεία

Μύρισε όμορφα μετά την προπόνηση

Είτε απλώς περπατάς/κάνεις τζόκινγκ/τρέχεις, είτε είσαι θαμώνας του γυμναστηρίου, είτε ασκείσαι μόνος σου και, άσχετα από το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης, όταν ανεβάζεις παλμούς, ιδρώνεις. Με αυξημένη ροή αίματος, τους μύες σου να δουλεύουν και εσένα να ανεβάζεις ρυθμούς, το λογικό είναι οι ιδρωτοποιοί σου αδένες να παράγουν ιδρώτα. Και αυτό είναι το φυσιολογικό. Όπως όλοι ξέρουμε, βέβαια, ΙΔΡΩΤΑΣ = ΚΑΚΗ ΜΥΡΩΔΙΑ. Συνήθως, τουλάχιστον. Το θέμα είναι ότι η κακιά μυρωδιά δε φτάνει μόνο στη δικιά σου μύτη, αλλά και στων άλλων που βρίσκονται κοντά σου.

Για να σε βοηθήσουμε να αποφύγεις το “στιγματισμό” και να μην δημιουργήσεις “εχθρούς”, σου προτείνουμε 8 τρόπους για να μυρίζεις φρεσκαδούρα πριν, κατά τη διάρκεια, αλλά και μετά από μια δυνατή, ιδρωμένη προπόνηση.

1. Μην τρως τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες πριν την προπόνηση.

Οι τροφές που έχουν πολλές φυτικές ίνες παράγουν αέρια. Και όλο αυτό το πάνω-κάτω που κάνεις στην προπόνηση, θα σε κάνει, χωρίς να το θες, να τα απελευθερώσεις. Οπότε αν αναζητάς κάτι ενεργειακό να σε τονώσει πριν την προπόνηση, βεβαιώσου ότι περιέχει λιγότερο από 5 γραμμάρια φυτικών ινών, αλλιώς υπάρχει πιθανότητα να αποκτήσεις επάξια κάποιο, όχι και τόσο κολακευτικό, ‘ψευδώνυμο’.

2. Μη φοράς ρούχα ελαστίνης ή βαμβακερά. Φόρεσε ρούχα προπόνησης που απωθούν τον ιδρώτα.

Το spandex (ελαστίνη) εμποδίζει τη ροή του αέρα και παγιδεύει τον ιδρώτα πάνω στο δέρμα σου, κάτι που μετατρέπει την περιοχή σε γόνιμο έδαφος για βακτηρίδια. Και τα βακτηρίδια ενοχοποιούνται για τις κακές οσμές. Το πρόβλημα με τα βαμβακερά είναι ότι απορροφούν υγρασία, αγκαλιάζουν το δέρμα σου, το κάνουν να κολλάει και το κρατάνε υγρό, κάτι που σε κάνει εν τέλει να “βρωμάς”.

3. Φόρα και αντιδρωτικό ΚΑΙ αποσμητικό.

Ενώ το αντιδρωτικό κάνει αυτό που λέει το όνομά του, βοηθώντας στη μείωση του ιδρώτα (που παράγεται από τους ιδρωτοποιούς αδένες), αποβάλλει μία άοσμη ουσία που γίνεται οζώδης όταν έρχεται σε επαφή με τα βακτηρίδια του δέρματός σου. Οπότε σταμάτα τη δυσωδία, κάνοντας σίγουρο το ότι το «αποσμητικό» σου περιέχει και τα δύο: αντιδρωτικό ΚΑΙ αποσμητικό.

4. Φόρεσε παπούτσια κατάλληλα για γυμναστική.

Είναι φτιαγμένα από υλικό που διαπνέει, κάτι που επιτρέπει στα πόδια σου να αναπνέουν. Και όσο πιο γρήγορα αποβάλλουν τα πόδια σου τον αέρα, τόσο πιο μικρή η πιθανότητα να μυρίσουν άσχημα. Σε κανέναν δεν αρέσουν πόδια που μυρίζουν άσχημα.

Διάβασε τη συνέχεια εδώ.

Μοιραστείτε το με φίλους:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial