Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Fitness Ποδήλατο

Όλα τα basics για να ξεκινήσεις ποδήλατο

Η ποδηλασία πάντα παρείχε μία αίσθηση ελευθερίας και περιπέτειας και κερδίζει όλο και περισσότερη δημοσιότητα ως ένας τρόπος διατήρησης της καλής υγείας. Είναι ένα άθλημα που σου παρέχει όχι μόνο το πρακτικό κομμάτι της μεταφοράς, αλλά και μία αίσθηση ελευθερίας, διασκέδασης και περιπέτειας. Εδώ είναι ένας οδηγός για αρχάριους που απομυθοποιεί μερικές από τις πιο τεχνικές πτυχές της ποδηλασίας και σου παρέχει ένα σημείο εισόδου για να συμμετέχεις.

  • Ένας γρήγορος οδηγός για τους διαφορετικούς τύπους ποδηλάτων.

Οι πιο έμπειροι ποδηλάτες θα έχουν τον προτιμώμενο τύπο ποδηλάτου. Οι κύριοι τύποι είναι ποδήλατο δρόμου, βουνού, υβριδικό και ποδήλατο πόλης. Για κάποιον νέο στο ποδήλατο είναι πιθανό να αισθάνεται πιο άνετα σε υβριδικό ή ποδήλατο πόλης αφού προσφέρουν μία λιγότερη επιθετική στάση του σώματος και ένα καλύτερο έλεγχο. Αξίζει να διαβάσεις περισσότερα για τους τύπους ποδηλάτων ώστε να σιγουρευτείς ότι ξέρεις ακριβώς που ανήκεις. Επίσης μπορείς να πάρεις γνώμη από ένα εμπειρογνώμονα σε ένα κατάστημα ποδηλάτων που μπορεί να σου δώσει μια τεκμηριωμένη εξήγηση για κάθε τύπο ποδηλάτου. Εάν δεν είσαι σίγουρος για την αγορά του υπάρχει η δυνατότητα να το νοικιάσεις αρκετές φορές για να δεις αν σου κάνει.

  • Φόρα κράνος και έχε πάντα μαζί σου φώτα.

Αν και δεν είναι υποχρεωτικό σε κάποιες χώρες, ενδείκνυται να φοράς κράνος, ειδικά αν κινείσαι σε πόλη. Θα προστατέψει το κεφάλι σου και θα σου δώσει και μία επιπλέον αίσθηση εμπιστοσύνης όταν είσαι έξω. Αν κάνεις ποδήλατο τη νύχτα, ενδείκνυται να φοράς κάποια ανοιχτόχρωμα ρούχα και να έχεις κατάλληλο φωτισμό στο ποδήλατο σου. Αυτό συνήθως σημαίνει κόκκινο φως πίσω και λευκό μπροστά ώστε τα αμάξια και οι πεζοί να αντιλαμβάνονται την ύπαρξη σου στο δρόμο.

  • Κάνε ποδήλατο με ομάδα ή φίλους.

Η ποδηλασία είναι ένα άθλημα που ταιριάζει απόλυτα με την κοινωνικοποίηση. Είναι ευκαιρία για να πάρεις μια ομάδα φίλων για περιπέτεια, ακόμα και αν είναι στο πάρκο κοντά στο σπίτι σου. Μπορείς επίσης να εξετάσεις το ενδεχόμενο να ενταχθείς σε μία τοπική ομάδα όπου μπορείς να συναντήσεις νέους ανθρώπους για να σου παρουσιάσουν νέες διαδρομές και να σε ενθαρρύνουν να παραμένεις σε φόρμα.

  • Απόφευγε τους πολυσύχναστους δρόμους.

Εάν ζεις σε μία πολυσύχναστη πόλη, είναι αναπόφευκτο ότι θα πρέπει να ποδηλατήσεις μέσα στην κίνηση μέχρι ένα σημείο. Ωστόσο υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αποφευχθούν πολυσύχναστες διασταυρώσεις και να ακολουθήσεις μία πιο ήσυχη διαδρομή προς τον προορισμό σου. Οι χάρτες της Google μπορεί να προτείνουν μία διαδρομή πιο φιλική για το ποδήλατο, αν η σκέψη του ποδηλάτου σε αυξημένη κυκλοφορία ακούγεται τρομακτική. Σεβάσου τους κανόνες του δρόμου και παρέμεινε όσο πιο ορατός μπορείς.

  • Βεβαιώσου ότι τα ρούχα σου είναι φιλικά για ποδηλασία.

Υπάρχει λόγος που οι ποδηλάτες φοράν παντελόνι λύκρα  και φωτεινή ζακέτα. Είναι γιατί είναι πιο πρακτικό και είσαι πιο ορατός. Η ενδυμασία της ποδηλασίας τείνει να ποικίλει ανάλογα το είδος του ποδηλάτου που οδηγάς, αλλά στα υβριδικά και ποδήλατα δρόμου τείνουν να φοράνε ένα παντελόνι λύκρα ή σορτς, μία ζακέτα για το κρύο και αρκετά συχνά ένα αναδιπλούμενο αδιάβροχο σε περίπτωση βροχής. Τα παπούτσια για αρχάριους μπορεί να είναι τύπου προπόνησης. Για εκείνους που σκέφτονται να πάνε στο επόμενο επίπεδο μπορούν να πάρουν παπούτσια που κουμπώνουν στα πετάλια.


Πηγή: sportstlyist.com

Μοιραστείτε το με φίλους:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial