Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Γυμναστική Προπόνηση

20′ tabata θα σε βγάλουν off

Παραδοσιακά το Tabata αποτελείται από 2 ασκήσεις κάθε σετ τις οποίες τις εκτελείς για 8 γύρους αυστηρά και συνολικό χρόνο 4 λεπτά. Συνολική διάρκεια έχει μόλις 20 λεπτά τα οποία είναι αρκετά για να σε κάνουν να “παραπατάς”!

Εκτελείς 20 δευτερόλεπτα με μέγιστη ένταση και 10 δευτερόλεπτα ξεκουράζεσαι. Αυτό συμβαίνει μέχρι να ολοκληρωθεί το 4λεπτο.

Το πρόγραμμα μας αποτελείται από 3 σετ με 2 ασκήσεις το καθένα.

Μεταξύ των σετ ξεκουράζεσαι για 1 λεπτό.

Στο τέλος ακολουθούν 3 ασκήσεις για να ρίξεις το ρυθμό.

1ο ΣΕΤ

1) Ψηλά γόνατα.

tabata1

2) Μπρος-πίσω εναλλάξ βήματα.

tabata2

Δες τη συνέχεια εδώ.

Μοιραστείτε το με φίλους:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial