Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Άσκηση Διατροφή Ενημέρωση

Οι 6 κανόνες σωστής διατροφής για δρομείς

Όταν αρχίσεις και ασκείσαι συστηματικά, μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσεις τις καθημερινές σου διατροφικές συνήθειες αφενός για να νιώθεις όσο το δυνατόν καλύτερα κατά την άσκηση, αφετέρου για να γλιτώσεις τις ανεπιθύμητες επισκέψεις στην τουαλέτα. Ορίστε λοιπόν μερικοί απλοί κανόνες.

  1. Βγες έξω νηστικός (τουλάχιστον μερικές φορές).

Το τι θα φας πριν την προπόνηση έχει να κάνει με το τι ώρα ξεκινάς ή τι ακριβώς έχει το πρόγραμμα της προπόνησης. Πολύς κόσμος δεν έχει τον χρόνο, ούτε το στομάχι για να φάει και να έχει προλάβει να χωνέψει πριν την προπόνηση, ειδικά αν η προπόνηση είναι νωρίς το πρωί. Για μια χαλαρή προπόνηση της μίας ώρας ή και λιγότερο, αν βγεις έξω χωρίς να έχεις φάει ή πιεί μάλλον δεν θα πάθεις και τίποτα. Φρόντισε όμως να είσαι ενυδατωμένος. Αλλά αν για οποιοδήποτε λόγο πας για μεγαλύτερη διάρκεια ή για κάτι πιο έντονο, τότε το γεύμα πριν την προπόνηση είναι πολύ σημαντικό. Αν σε αυτή την περίπτωση βγεις «άδειος» θα κουραστείς νωρίτερα και θα τα βρεις μπαστούνια στο να πετύχεις τον όποιο στόχο έχει θέσει.

  1. Μείνε στα απλά.

Άρα, ποιο είναι το σωστό γεύμα πριν την προπόνηση; Η απάντηση είναι τροφές με τις οποίες είσαι ήδη εξοικειωμένος και είναι ελαφριές στο στομάχι σου, χαμηλές σε λιπαρά και ίνες, πλούσιες σε υδατάνθρακες που θα σου δώσουν ενέργεια χωρίς να σου χαλάσουν το στομάχι.

Διάβασε την συνέχεια εδώ.

Μοιραστείτε το με φίλους:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial