Γυμναστική Προπόνηση

SQUATS: Οι 4 καλύτερες παραλλαγές τους …..για καλογυμνασμένα πόδια

Τα καθίσματα είναι αναμφισβήτητα η καλύτερη άσκηση για την ενδυνάμωση των ποδιών και δεν λείπει ποτέ από τη προπόνησή μας.

Η ομάδα του fitnesspulse σας προτείνει  τις  παρακάτω  παραλλαγές τους , για καλύτερα αποτελέσματα:

1)Squat με μπάλα: Σε αυτή την άσκηση τοποθετήστε την μπάλα πίσω από το σώμα σας, λίγο πιο πάνω από το  ύψος της μέσης και κάντε κάθισμα.

Με αλτήρες

ή ελεύθερα με τεντωμένα χέρια


2)Sumo squat: Η διαφορά σε αυτή την άσκηση είναι πως τα πόδια τοποθετούνται λίγο πιο έξω από το άνοιγμα των ώμων με τα πέλματα σε έξω στροφή δίνοντας έμφαση στους προσαγωγούς.

 με βάρη

ή χωρίς

3)Prisoner squat: Σε αυτή την παραλλαγή τα χέρια τοποθετούνται πίσω από το κεφάλι δίνοντας έμφαση παράλληλα στην ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης.

4) Jump squat:Μια από τις καλύτερες πλειομετρικές ασκήσεις. Τοποθετείστε το σώμα σας όπως και στην προηγούμενη άσκηση, κάντε κάθισμα  και στη συνέχεια  εκτελέστε άλμα.

Καλή σας προπόνηση
fitnesspulse.gr

Μοιραστείτε το με φίλους:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial