X-treme Stores
Αρχική Γυμναστική Διατροφή Υγεία Lifestyle Βίντεο Events Επικοινωνία
RunningNews.gr - Τα παντα για το τρέξιμο No Pain Just Gain
04 Αυγ 14 ← πίσω

Γυμναστείτε με λάστιχα εύκολα και αποτελεσματικά

Νίκη Μπιτσώρη

Τα λάστιχα είναι ένας  οικονομικός  εξοπλισμός που μπορεί να αποκτήσει ο καθένας  ώστε να μπορεί στο σπίτι, στις διακοπές και σε δραστηριότητες υπαίθρου να γυμνάζεται με αυτό.   Τα λάστιχα έχουν διαφορετική αντίσταση οπότε φροντίστε με βάση τις δυνατότητές σας να αγοράσετε αυτό που σας ταιριάζει.


Παρακάτω αναφέρουμε κάποιες  βασικές ασκήσεις για να γυμνάσουμε την κάθε μυϊκή ομάδα.



Ασκήσεις πλάτης:


Κωπηλατική από όρθια και καθιστή θέση

Τοποθετείστε το λάστιχο σε ένα σταθερό σημείο εάν προτιμάτε να είστε σε όρθια θέση, ή στα πόδια σας και τεντώστε τους αγκώνες. Διατηρείστε την πλάτη ίσια και τραβήξτε αργά με τους αγκώνες να περνούν δίπλα από τα πλευρά σας.







Ασκήσεις  στήθους:


Πιέσεις στήθους

Τοποθετείστε το λάστιχο σε ένα σταθερό σημείο και σταθείτε ανάμεσα στις λαβές με τα χέρια λυγισμένα στο ύψος των χεριών, τεντώστε διατηρώντας τον κορμό σταθερό.

Για τους πιο προχωρημένους, μπορείτε να εκτελέσετε push-ups με την αντίσταση του λάστιχου περνώντας το πίσω στη πλάτη,  και κρατώντας κανονικά τις λαβές.





Ασκήσεις ώμων:


Εκτάσεις ώμων

Περάστε το λάστιχο κάτω από τα πόδια σας και λυγίστε τα γόνατα διατηρώντας την πλάτη και τη μέση σας στην ευθεία. Τεντώστε τα χέρια σας μέχρι να φτάσουν στο ύψος των ώμων.







Ασκήσεις δικεφάλων:


Κάμψεις δικεφάλων

Σταθείτε με τα πόδια ελαφρώς λυγισμένα και παράλληλα μεταξύ τους,  περίπου στο άνοιγμα των ώμων και περάστε το λάστιχο κάτω από τα πόδια σας. Διατηρείστε τον κορμό  σταθερό και ίσιο   και λυγίστε τα χέρια σας μέχρι το ύψος του στήθους. Φροντίστε οι αγκώνες να είναι δίπλα από τα πλευρά.

Την ίδια άσκηση μπορείτε να την εκτελείτε και με ένα-ένα χέρι εναλλάξ.


Ασκήσεις τρικεφάλων:

Εκτάσεις τρικεφάλων

Τοποθετείστε σε ένα σταθερό σημείο το λάστιχο και κρατήστε με τα δυο χέρια ή ένα- ένα χέρι τη λαβή έχοντας  το χέρι λυγισμένο  πίσω από τον αυχένα. Τεντώστε αργά διατηρώντας την ευθυγράμμιση του κορμού.


 


Ασκήσεις ποδιών:

Squat

Περάστε το λάστιχο κάτω από τα πόδια σας  και λυγίστε αργά τα γόνατα χωρίς να ξεπεράσουν το ύψος τον δακτύλων του ποδιού , μέχρι το σημείο που οι οι μηροί σας είναι  παράλληλοι με το έδαφος όπως στη φωτογραφία.













Γλουτιαίοι

Περάστε το λάστιχο στο δεξί  πόδι και κρατήστε την αντίθετη άκρη με το δεξί χέρι. Η μέση και η πλάτη να είναι  στην ευθεία και σηκώστε το πόδι λυγισμένο  όπως στη φωτογραφία.

 

 

Νίκη Μπιτσώρη

Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής

 

 

 



 

Σχόλια αναγνωστών
Διαβάστε περισσότερα επίκαιρα θέματα
27 Αυγ 14 - Γυμναστική - Δραστηριότητες Yoga γέλιου: Δες πόσες παθήσεις θεραπεύει η χαρά!
Nutrinews Garmin vivofit


Thessaloniki Night Half Marathon


Events


www.FitnessPulse.gr - Ο παλμός του fitness χτυπάει εδώ - Γυμναστική, Διατροφή, Υγεία, Lifestyle
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε σχετικο με fitness στο info [at] fitnesspulse [dot] gr

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - CyclingNews.gr - CoachingServices - duathlon.gr - Nutrition News