Γυμναστική Προπόνηση

5 τρόποι για να μην εγκαταλείψετε ποτέ την προπόνησή σας

Πόσες φορές δεν έχετε μπει στον πειρασμό να αμελήσετε την προπόνησή σας ακόμη και να σταματήσετε για ένα μεγάλο διάστημα επειδή δεν έχετε διάθεση;

Δείτε τους πιο σίγουρους τρόπους για να ‘’εθιστείτε’’ με  τις φυσικές σας  δραστηριότητες.

1.Βάλτε εφικτούς στόχους και μην ξεκινάτε κάνοντας υπερβολές. Οι περισσότεροι από εμάς ξεκινάμε με καθημερινό  και πολύωρο πρόγραμμα γυμναστικής σε συνδυασμό με εξαντλητική δίαιτα και το αποτέλεσμα αυτών……αποτυχία.

2. Δοκιμάστε  νέες δραστηριότητες  και διαφορετικούς τρόπους εκγύμνασης μέχρι να βρείτε αυτό που σας ταιριάζει. Είναι ανώφελο να ξεκινάτε με ένα πρόγραμμα που έχετε δοκιμάσει ξανά και ξανά και στο τέλος το εγκαταλείπετε επειδή δεν το θεωρείτε ενδιαφέρον.

3.  Ξεχωρίστε τις μέρες που θα αφιερώνετε για  τη μυϊκή ενδυνάμωσή σας και την καρδιοαναπνευστική σας αντοχή. Με αυτόν τον τρόπο θα ξεφύγετε από την ρουτίνα της άσκησης.

4. Βρείτε κάποιον φίλο ή γνωστό σας με κοινά ενδιαφέροντα και κοινούς στόχους για να εξασφαλίσετε την παρότρυνση για τις στιγμές  που το πρόγραμμα γυμναστικής σας θα μοιάζει …..βουνό.

5. Ακούστε το σώμα σας. Μην πιέζετε τον εαυτό σας να κάνει περισσότερα από όσα μπορεί. Κάποιες μέρες η προπόνηση θα σας φαίνεται εξαντλητική και ακατόρθωτη. Μην απογοητευτείτε συμβαίνει σε όλους.

Τέλος  να ξέρετε πως προοδευτικά, με επιμονή και υπομονή  και κυρίως με σωστό προγραμματισμό θα φτάσετε στο αποτέλεσμα  που επιθυμείτε και το βασικότερο θα έχετε καταφέρει να κάνετε την άσκηση τρόπο ζωής.

Fitnesspulse.gr

Μοιραστείτε το με φίλους:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial