Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Γυμναστική Προπόνηση

Αποτελεσματική άσκηση τρικεφάλων

Μία πολύ καλή άσκηση για τρικεφάλους αφού απομονώνει τη μυϊκή ομάδα αποτελεσματικά!

  • Στέκεσαι όρθιος με ελαφριά κλίση προς τα εμπρός και με τις παλάμες να κοιτάν η μία την άλλη.
  • Οι αγκώνες είναι σε γωνία 90 μοιρών.
  • Η πίεση προς τα κάτω γίνεται αποκλειστικά από τους τρικεφάλους μέχρι οι αγκώνες να έρθουν σε πλήρη έκταση.
  • Ο κορμός είναι συνεχώς ενεργοποιημένος.
triceps1

Επιμέλεια: Μιχάλης Καραγιώργος, Γυμναστής, απόφοιτος ΤΕΦΑΑ

Πηγή: womenshealthandfitness.com

Μοιραστείτε το με φίλους:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial