Γυμναστική Προπόνηση

Έλξεις πλάτης με τεντωμένα χέρια

Το ιδανικό κλείσιμο ενός προγράμματος για πλάτη.

Οι πιο ψαγμένοι αθλητές ψάχνουν συνεχώς για ασκήσεις που θα στοχεύσουν μυς από διαφορετικές γωνίες. Μία τέτοια άσκηση είναι οι έλξεις πλάτης με τεντωμένα χέρια από όρθια θέση.

Μια άσκηση που θα απομονώσει κυρίως τους ραχιαίους σε όλο το μήκος τους, καθώς και τους τραπεζοειδείς, δίνοντας «βάθος» στην πλάτη, εικόνα που δύσκολα επιτυγχάνεται.

Για να την εκτελέσουμε σωστά είμαστε όρθιοι μπροστά στην τροχαλία της πλάτης. Η λαβή είναι στο άνοιγμα των ώμων (μια παραλλαγή της είναι με ελαφρώς πιο κλειστή λαβή) και οι παλάμες κοιτάζουν προς τα κάτω. Οι αγκώνες είναι τεντωμένοι συνεχώς και φέρνουμε την μπάρα μέχρι τα χέρια να ακουμπήσουν τους μηρούς μας. Το στήθος είναι έξω και η πλάτη τελείως ίσια.

Από τις πρώτες κιόλας επαναλήψεις θα νιώσουμε την πίεση στο κέντρο της πλάτης μας και είναι μια άσκηση ιδανική για το τέλος σε μια προπόνηση πλάτης, όταν τα χέρια θα έχουν κουραστεί πολύ. Και είναι ιδανική γιατί οι δικέφαλοι σε αυτή την άσκηση δεν υπεισέρχονται καθόλου στο «παιχνίδι».

Πηγή: xtr.gr

Μοιραστείτε το με φίλους:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial