Γυμναστική Προπόνηση

Οι πιο αποτελεσματικές ασκήσεις στήθους με τροχαλία

Η ομάδα του fitness pulse σας προτείνει τις παρακάτω ασκήσεις για την περιοχή του στήθους με τροχαλία. Εμπλουτίστε το ασκησιολόγιο σας  και καλή σας προπόνηση!

1.Crossover  από όρθια θέση

Τοποθετείστε το ένα πόδι εμπρός για καλύτερη στήριξη και τεντώστε τα χέρια σας με τις παλάμες να βρίσκονται λίγο πιο πάνω από το ύψος των ώμων και εκτελέστε εκτάσεις. Μεγάλη προσοχή στην επαναφορά στην αρχική σας θέση.Η κίνηση θα πρέπει να γίνεται αργά και να είστε συγκεντρωμένοι.

2. Crossover με ελαφριά κάμψη κορμού.

Η κίνηση είναι ακριβώς η ιδία μόνο τα πόδια είναι λίγο πιο έξω από το άνοιγμα της λεκάνης και ο κορμός είναι σε κάμψη.

3. Low cable crossover

Τοποθετείστε τα πόδια σας στο άνοιγμα της λεκάνης με τα χέρια τεντωμένα κάτω κρατώντας τις λαβές της τροχαλίας με τις παλάμες σε ύπτια θέση.Οδηγείστε τις λαβές  με τεντωμένα χέρια  ή ελαφρώς λυγισμένα μέχρι το ύψος του στήθους και λίγο πιο πάνω και επιστρέψτε στην αρχική σας θέση.

*Όλες οι παραπάνω ασκήσεις μπορούν να εκτελεστούν και με ένα χέρι

 4. Εκτάσεις στον πάγκο με τροχαλία

Σε αυτή την άσκηση χρησιμοποιούμε αντί για αλτήρες την τροχαλία διαφοροποιώντας το πρόγραμμά μας και εκτελούμε εκτάσεις στήθους  έχοντας  αρχικά τα χέρια τεντωμένα με τις παλάμες στο ύψος  των ώμων.

Καλή σας προπόνηση

Fitnesspulse.gr

Μοιραστείτε το με φίλους:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial