Διατροφή Συνταγές

Πρωταθλητής την κάθε μέρα

Η καθημερινότητα ενός αθλητή που κάνει πρωταθλητισμό φέρνει το νου και τα όρια του σώματός του στα άκρα. Το ίδιο ισχύει όμως και για την ημέρα ενός κανονικού ανθρώπου που μέσα στην καθημερινότητα του έχει να αντιμετωπίσει δυσκολίες, άγχος και να φέρει εις πέρας την εργασία του, τα οποία του επιφέρουν σωματική και πνευματική κούραση. Ένα καλό πρωινό μπορεί όμως να κάνει την διαφορά και στις δύο περιπτώσεις αντίστοιχα, βοηθώντας τον οργανισμό να πάρει την απαραίτητη ενέργεια, βιταμίνες, πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, ενεργά ένζυμα, ιχνοστοιχεία και ποικιλία αντιοξειδωτικών που χρειάζεται για να είναι υγιές και έτοιμο να αντιμετωπίσει την όποια πρόκληση εμφανιστεί. Η δική μας πρόταση για ένα τέτοιο πρωινό πρωταθλητή:

  • 3 σπιρτόκουτα λαδοτύρι Λέσβου, ως ζωική επιλογή της 3άδας,
  • 3 μικρά παξιμάδια από αλεύρι ολικής άλεσης & κρίθινα ως επιλογή της ομάδας δημητριακών/καρπών της 3άδας, προσθέτοντας λίγο χλιαρό νερό για να ενεργοποιηθούν τα ένζυμα τους και να είναι πιο εύπεπτα,
  • 1 κουταλιά ωμό ελαιόλαδο για τα παξιμάδια,
  • 3 ξερά ή φρέσκα σύκα, ως το 1/3 φρέσκιας επιλογής της 3άδας για παροχή ενέργειας, βιταμίνων Α, Β και C, καθώς και ασβέστιο, κάλιο, φώσφορο, μαγνήσιο. Σημείωση: Για να γίνουν τα αποξηραμένα σύκα εύπεπτη και αφομοιώσιμη πηγή ενέργειας χρειάζεται να τα βρέχουμε για 6 έως 12 ώρες σκεπασμένα σε νερό!
  • 1 κούπα πεπόνι και 1 κούπα από 3 διαφορετικές ποικιλίες σταφυλιών, ως τα 2/3 της φρέσκιας επιλογής της 3άδας.
  • Ελάχιστη ποσότητα φρέσκια ρίγανη που λειτουργεί ως φυσικό αντισηπτικό του εντέρου.

Καρπός της γνώσης, η επιτυχία !!!


Πηγή: diatrofi.gr

Μοιραστείτε το με φίλους:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial