Υγεία

Απαγόρευση Κυκλοφορίας: Τι κάνουμε για να βγούμε για τρέξιμο ή γυμναστική

Φαίνεται ότι για την ώρα… μπορούμε ακόμα να τρέχουμε.

Η ΑΤΟΜΙΚΗ σωματική άσκηση είναι σαφέστατα στις εξαιρέσεις για την απαγόρευση κυκλοφορίας.

(δείτε εδώ: Απαγόρευση κάθε άσκοπης κυκλοφορίας από Δευτέρα – Επιτρέπεται (ακόμα) το τρέξιμο και η ατομική σωματική άσκηση )

Είναι στο χέρι μας να μην κάνουμε κατάχρηση αυτού του δικαιώματος που ακόμα έχουμε: Είναι πολύ πιθανόν, αν η κυβέρνηση κρίνει ότι ο κόσμος δεν το εφαρμόζει σωστά, να απαγορευτεί ακόμα και αυτό. Ας σεβαστούμε τις εντολές, για το καλό όλων μας.

Πριν δούμε τις ενέργειες που κάποιος πρέπει να κάνει πριν την προπόνησή του ώστε να μην βρεθεί αντιμέτωπος με το πρόστιμο των 150€, να μοιραστούμε μαζί σας κάποιες σκέψεις και συμβουλές που θα προστατεύσουν αυτή την μικρή ελευθερία που ακόμα έχουμε.

· Δεν παίρνουμε το αμάξι μας για να πάμε στην αγαπημένη μας διαδρομή για (long) run. Άλλοι θέλουν τον Υμηττό, άλλοι την Πάρνηθα, άλλοι την παραλία. Διαλέξτε μια διαδρομή κοντά στο σπίτι σας, που δεν θα «προκαλεί». Η έξοδος εξάλλου είναι για «σύντομη» μετακίνηση για ατομική άσκηση και κοντά στην κατοικία μας, όχι για να πάρουμε το αμάξι, να οδηγήσουμε 30λεπτά, και μετά να ασκηθούμε.

· Στο ίδιο πνεύμα, αν η διαδρομή που τρέχετε συνήθως έχει κόσμο, εξυπακούεται, ότι πρέπει να την αλλάξετε. Πχ η παραλιακή στην Γλυφάδα κτλ πάντα έχει κόσμο. Είναι αυτές ακριβώς οι εικόνες που κυκλοφορούν στα ΜΜΕ και δημιουργούν άσχημες εντυπώσεις για τον κόσμο που δεν τηρεί τα μέτρα. Διαλέξτε μια διαδρομή κατά το δυνατό πιο ερημική, έστω και στους ερημικούς δρόμους πιο δίπλα.

· Προτιμήστε ώρες μη-αιχμής. Οι περισσότεροι που δεν εργάζονται πλέον θα θελήσουν να βγουν έναν σύντομο περίπατο μεσημέρι προς απόγευμα. Εσείς προτιμήστε ει δυνατόν βράδυνες ώρες ή πολύ πρωινές να τους αποφύγετε.

· Τρέχουμε μόνοι μας και όχι με παρέες. Ο νόμος επιτρέπει ως 2 άτομα να τρέχουν μαζί, αλλά σε απόσταση 1,5μέτρου. Τηρήστε το ευλαβικά. Κρατήστε και περισσότερη απόσταση μεταξύ σας αν μπορείτε.

Ας δούμε τώρα τι κάνουμε πριν βγούμε για προπόνηση ώστε να είμαστε τυπικοί και καλυμμένοι.

Υπάρχουν 2 τρόποι να δηλωθεί η έξοδος μας για προπόνηση από το σπίτι, χειρόγραφα και μέσω SMS.

1. Χειρόγραφα. -Είτε κατεβάζετε από εδώ το PDF, το εκτυπώνετε, το συμπληρώνετε και το κουβαλάτε μαζί σας

-Είτε σε μια λευκή σελίδα γράφετε τα εξής.

Όνομα/Επίθετο

Διεύθυνση κατοικίας

Λόγο μετακίνησης που εμπίπτει στις παραπάνω επιτρεπόμενες κατηγορίες και διεύθυνση προορισμού

Ημερομηνία, ώρα, υπογραφή

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Διεύθυνση κατοικίας : ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ 125

Λόγος μετακίνησης : σωματική άσκηση, Περιοχή Πεδίον του Άρεως.

23/3/2020, 11:00

υπογραφή

Έχετε μαζί σας κάποιας ταυτότητα/διαβατήριο για το ενδεχόμενο ελέγχου.

2. SMS

Το SMS είναι ο πιο απλός τρόπος.

Στέλνετε δωρεάν στο 13033 το εξής

X κενό Όνομα κενό Επίθετο κενό Διεύθυνση Κατοικίας

Για την σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο, ο κωδικός αντί για Χ είναι το 6.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

«6 ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΦ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ 125»

SMS στο 13033

Θα σας έρθει απάντηση.

«Μετακίνηση κενό Χ κενό Όνομα Επίθετο κενό Διεύθυνση Κατοικίας»

Σε περίπτωση ελέγχου, επιδεικνύετε το SMS μαζί με την αστυνομική σας ταυτότητα.

Πηγή: www.RunningNews.gr

Επιμέλεια: Γιώργος Σπύρος

Μοιραστείτε το με φίλους:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial