Fitness Ποδήλατο

5 Motivation tips για να μην σκουριάσει το ποδήλατο σου το Φθινόπωρο.

Από τη Γεωργία Κουτσοκώστα,
Skirt Ride Editor.

Αγόρασες καινούριο ποδήλατο μέσα στο καλοκαίρι και δεν το χρησιμοποίησες όσο θα ήθελες ή όσο υπολόγιζες. Δεν είναι ανάγκη να το αφήσεις στην άκρη. Εμείς σου παρέχουμε τις απαραίτητες συμβουλές για να μην αφήσεις να σκουριάσει το ποδήλατο σου, παρατημένο σε κάποια αποθήκη, κατά τη διάρκεια των ερχόμενων μηνών.

Αφορμή για το άρθρο αποτέλεσαν οι στατιστικές που δημοσίευσε η Αγγλία: ότι η πώληση αγωνιστικών ποδηλάτων αυξήθηκε κατά 85% και κατά 45% η πώληση ποδηλάτων γενικά, ποσό πολύ υψηλό συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια. Σε συνδιασμο λοιπόν με μία ακόμη παρατήρηση που δημοσίευσε η Αγγλία -ότι 43% των κατοίκων άνω των 5 ετών έχουν στην κατοχή τους τουλάχιστον ένα ποδήλατο, ωστόσο μόλις το 7% φαίνεται να το χρησιμοποιέι τουλάχιστον μία φορά το μήνα- τα motivation tips μας ήρθαν για να αποτρέψουν όσο γίνεται να μείνει άλλο ένα ποδήλατο σε τέσσερις τοίχους, αχρησιμοποίητο. Έτσι, έχουμε να προτείνουμε τα εξής:

  1. Προμηθευτείτε καλό εξοπλισμό.%cf%86%ce%b5%cf%81%cf%83%cf%84-%ce%b9%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b6Το πρώτο tip είναι εδώ για να κάνει να σκεφτούμε όλα αυτά τα ωραία που έχουμε να κερδίσουμε από τη χρήση του ποδηλάτου μας και πιστεψτε με, είναι πολλά! Το φθινόπωρο είναι ίσως ο καλύτερος μήνας για ποδήλατο, αφού ούτε πολλή ζέστη έχει, ούτε όμως και πολύ κρύο, η χαρά του κάθε ποδηλάτη σα να λέμε! Το κλειδί στην φθινοπωρινή ποδηλασία είναι να ντυθείτε σωστά. Αντιανεμικό τζάκετ που πακετάρεται εύκολα, ένα τσαντάκι αποθήκευσης στη σχάρα ή στην πλάτη, ζεστές κάλτσες και αδιάβροχο λεπτό τζάκετ στο τσαντάκι είναι τα πλέον απαραίτητα. Τα ρούχα αυτά είναι τα καταλληλότερα για να μην κρώνετε τη στιγμή που βγείτε από το σπίτι και για να μπορείτε να τα αφαιρέσετε εύκολα μόλις νιώσετε ότι ζεσταίνεστε πολύ! Όλοι ξέρουμε πως το δυσκολότερο κομμάτι είναι να φτάσουμε μέχρι την πόρτα, αυτό που δε ξέρουμε όλοι όμως είναι πως εάν είμαστε καλά εξολισμένοι τα πράγματα γίνονται πολύ πιο εύκολα.. Από τη στιγμή που αφήσουμε το σπίτι, ο χρόνος περνάει γρήγορα κι ευχάριστα!
  2. Ξύπνα τον μηχανικό που κρύβεις μέσα σου!%cf%83%ce%b5%ce%ba%ce%bf%ce%bd%cf%84-%ce%b9%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b6
    Φτάνει πλέον η φοβία μη πάθουμε λάστιχο, μη μας βγει η αλυσίδα, μη συμβεί κάτι ατυχές την ώρα που σουλατσάρουμε στα υπέροχα, φθινοπωρινά τοπία της Ελλάδας που μας προσφέρουν εναλλαγές χρωμάτων στο πέρασμα τους! Ο κυριότερος λόγος που αποτρέπει τις γυναίκες από την ποδηλασία στην πόλη είναι η πιθανότητα να σκάσει το λάστιχο. Το σίγουρο, πλεόν, είναι πως δε χρειάζεται να διανύσετε χοιλιόμετρα με το ποδήλατο στο χέρι μέχρι το κοντινότερο ποδηλατάδικο γιατί σας έχουμε τη λύση εδώ. Σας προτείνουμε να το δοκιμάσετε στον ελεύθερο χρόνο σας στο σπίτι, μια-δυο φορές πριν βγείτε στο δρόμο ώστε να σας γίνει δεύτερη φύση. Σας διαβεβαίωνουμε ότι χρειάζεται ελάχιστες προσπάθειες μέχρι να το συνηθίσετε -είναι ευκολάκι!
  3. Εμπιστεύσου τον εαυτό σου!%ce%b8%ce%b5%cf%81%ce%bd%cf%84-%ce%b9%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b6
    Η αυτοπεποίθηση έρχεται πρώτη -μετά τα πρακτικά ζητήματα! Η αυτοπεποίθηση βέβαια είναι κάτι που κατακτάει ο καθένας έπειτα από κάποια χιλιόμετρα, αφού έχει δοκιμάσει τις αντοχές και τα όρια του. Μπορείτε για αρχή να πηγαίνεται βόλτες με άτομα που έχουν ξαναβρεθεί στο δρόμο παλιότερα, έχουν συναντήσει ατυχείς περιπτώσεις με το ποδήλατο και δε θα σας αφήσουν να πελαγώσετε εάν σας τύχει κάτι κατά τη διάρκεια της βόλτας σας. Με αυτό τον τρόπο μαθαίνετε να είστε έτοιμοι και για ότι σας προκύψει όταν θα είστε μόνοι σας.
  4. Θέσε στόχους.%cf%86%ce%bf%cf%81%ce%b8-%ce%b9%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b6
    Όταν θέτουμε στόχους και τους έχουμε βάλει πείσμα να τους καταφέρουμε τότε είναι πολύ πιο εύκολο ζήτημα το ποδήλατο. Υπάρχουν τόσοι πολλοί λόγοι για να ανεβαίνουμε στο ποδήλατο συχνότερα που θα εκπλαγείτε εάν βάλετε το μυαλό σας σε σκέψεις και δείτε πόσους μπορείτε να βρείτε μόνοι σας. Μπορείτε να εστιάσετε την προσοχή σας στην απόσταση που θα διανύσετε με το ποδήλατο, στο χρόνο που θα σας πάρει να διανύσετε τη συγκεκριμένη απόσταση, στη συμμετοχή σας σε κάποιον αγώνα -εάν φυσικά το ποδήλατο σας πληρεί τις προδιαγραφές- ή ακόμη στο πιο δυνατό κίνητρο όλων για τις γυναίκες: στην απώλεια βάρους. Για τις βόλτες σας υπάρχουν πολλές εφαρμογές και γκατζετάκια που μπορείτε να χρησιμοποιείτε, όπως το strava για το κινητό, τα διάφορα ρολόγια ποδηλασίας κλπ. Εάν θεωρείτε πως αυτό ο τρόπος θα σας βοηθήσει, γράψτε το στόχο σας σε ένα κομμάτι χαρτί και τοποθετήστε το κάπου που θα μπορείτε να το βλέπετε καθημερινά.
  5. Κάντε ποδήλατο με φίλους. %cf%86%ce%b9%cf%86%ce%b8-%ce%b9%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b6
    Συνδιάστε τη βόλτα ποδηλάτου με τον κυριακάτικο καφέ που έχετε προκανονισμένο με την κολλητή σας ή με περισσότερα άτομα από την παρέα φίλων σας. Όσο περισσότεροι, τόσο το καλύτερο. Σε κάθε περίπτωση, ο καφές έχει ευεργετικές ιδιότητες στον οργανισμό μας όταν πρόκειται να γυμναστούμε. Αφού λοιπόν πιείτε το καφεδάκι σας -στα γρήγορα, μη σας πάρει όλη τη μέρα- καβαλήστε το ποδήλατο σας και συζητείστε τα νέα σας στους δρόμους. Θα φτάσετε πολύ πιο μακριά πριν καν το καταλάβετε και ο χρόνος θα περάσει πολύ πιο γρήγορα απ’ όταν πηγαίνατε μόνες.

Καλή τύχη με την περισσότερη χρήση ποδηλάτου, ελπίζουμε τα παραπάνω να σας βοηθήσουν!


Πηγή: skirtride.gr

Μοιραστείτε το με φίλους:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial