Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Διατροφή Συμπληρώματα

8 συμπληρώματα διατροφής «μόνο» για γυναίκες

Ο οργανισμός των γυναικών έχει περισσότερες ανάγκες κι απαιτήσεις μιας σωστής, ισορροπημένης διατροφής!

Όσο σωστές κι αν είναι οι διατροφικές μας συνήθειες, σύμφωνα με τα πρότυπα που προτείνουν οι ειδικοί διατροφολόγοι, σε αρκετές περιόδους της ζωής μας είναι πολύ πιθανό ο οργανισμός μας να παρουσιάσει έλλειψη κάποιου πολύτιμου θρεπτικού στοιχείου, που πρέπει οπωσδήποτε να αναπληρωθεί. Γι’ αυτές τις περιπτώσεις, λοιπόν, που αφορούν κυρίως στις γυναίκες, αλλά και για τις περιπτώσεις που, ανεξαρτήτως φύλου, δεν «προλαβαίνουμε» να τραφούμε σωστά, υπάρχουν τα συμπληρώματα διατροφής.

  1. Ασβέστιο
    Το ασβέστιο είναι απαραίτητο για να έχουμε δυνατά κόκαλα και δόντια, αλλά και για τη σωστή λειτουργία των νεύρων, ενώ είναι ο βασικότερος «πολέμιος» της οστεοπόρωσης. Υπάρχουν ακόμα ενδείξεις πως το ασβέστιο ανακουφίζει από τα συμπτώματα της περιόδου, όπως είναι το πρήξιμο και οι πονοκέφαλοι. Συμπλήρωμα ασβεστίου χρειάζεται ο οργανισμός των χορτοφάγων, όσων κάνουν έντονη γυμναστική και όσων έχουν δυσανεξία στη λακτόζη. Διαφορετικά, μπορείς να το πάρεις από φυσικές πηγές, όπως είναι το γάλα, το γιαούρτι, το κίτρινο, σκληρό τυρί, τα αμύγδαλα, το σπανάκι, τα λευκά φασόλια και το μπρόκολο.
  2. Βιταμίνη D
    Συμπλήρωμα βιταμίνης D χρειάζεται ο οργανισμός που περνάει μεγάλο μέρος της ημέρας του εντός των τειχών και δεν εκτίθεται στην ηλιακή ακτινοβολία, η οποία είναι ο βασικός υπεύθυνος για την παραγωγή της. Η βιταμίνη D δυναμώνει τα οστά, συμβάλλει στην καλή διάθεση του ατόμου, ενισχύει τη νευρομυική λειτουργία και το ανοσοποιητικό, ενώ βοηθά στην απορρόφηση του ασβεστίου από τον οργανισμό. Η ελάχιστη απαραίτητη ημερήσια ποσότητα εκτιμάται στα 600 IUs (η εν λόγω διεθνής μονάδα «μετρά» τη βιολογική δράση μιας ουσίας στο σώμα και, στην περίπτωση της βιταμίνης D, μία IU ισοδυναμεί με 0.025 μg) και, εκτός από τα σχετικά συμπληρώματα, προσλαμβάνεται από το σολομό, τα μανιτάρια πορτομπέλο, τον τόνο σε κονσέρβα, τους κρόκους των αυγών και το βοδινό συκώτι.
  3. Συνένζυμο Q10
    Το συνένζυμο Q10 ή αλλιώς ουβικινόνη είναι από τα βασικότερα συστατικά της αναπνευστικής αλυσίδας των κυττάρων (μία από τις κυριότερες μεταβολικές διεργασίες που συντελούνται στο σώμα μας), είναι αντιοξειδωτικό (οπότε προστατεύει τον οργανισμό από τις καρκινογόνες, ελεύθερες ρίζες), ενώ παίζει καθοριστικό ρόλο στη μετατροπή της χημικής ενέργειας με την οποία βρίσκεται «κρυμμένη» η ενέργεια στις τροφές. Συνεργάζεται ακόμα με τη βιταμίνη Ε, για λαμπερή επιδερμίδα, έξτρα διάθεση και λιγότερες ημικρανίες. Οι πλουσιότερες πηγές του είναι η σόγια, τα λιπαρά ψάρια, το μοσχάρι, τα πυτιρούχα δημητριακά, οι ξηροί καρποί, το σπανάκι και το μπρόκολο, ενώ συμπλήρωμα του συνένζυμου Q10 χρειάζονται όσοι υποφέρουν από καρδιακή ανεπάρκεια και άλλα καρδιολογικά προβλήματα, μολύνσεις, μειωμένη μυική αντοχή και χρόνια κόπωση. Να σημειώσουμε, πάντως, ότι μας προφυλάσσει από την πρόωρη γήρανση (σωματική και εγκεφαλική) και το αυξημένο στρες!

Διάβασε τη συνέχεια εδώ.

Μοιραστείτε το με φίλους:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial