Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Γυμναστική Δραστηριότητες

Ο πόνος βελτιώνει την απόδοση σου;

Less pain, more gain!

Σου έχει τύχει μετά το γυμναστήριο να μην μπορείς να περπατήσεις την επόμενη μέρα από το πιάσιμο; Ή να μην μπορείς να κρατήσεις το κινητό σου στο αυτί γιατί πονάει ο δικέφαλος στο χέρι σου; Αυτό σημαίνει ότι έγινε δουλειά. Ή μήπως όχι;

Όλοι πού και πού έχουμε αυτούς τους πόνους που έρχονται κάποιες ώρες και μέρες μετά τις προπονήσεις. Αλλά το θέμα είναι αυτό: Οι πιασμένοι/κουρασμένοι μύες δεν είναι απαραίτητα σημάδι μιας καλής προπόνησης. Αυτό δεν σημαίνει ότι γκρεμίζεται η σκληρή δουλειά – αλλά, κυρίως για να ενημερωθείς ότι, αντίθετα με το τι πίστευες πάντα, ο πόνος δεν είναι μονάδα μέτρησης του πόσο αποτελεσματική ήταν η προπόνησή σου.

Αυτό το feeling “πονάω την επόμενη μέρα» ονομάζεται καθυστερημένος μυϊκός πόνος ή ΚΜΠ. Αναφέρεται στους σκληρούς, αδύναμους και πονεμένους μύες που έχεις περίπου 24 με 48 ώρες μετά από μία προπόνηση. Είναι ιδιαίτερα κοινό αν είσαι αρχάριος στην προπόνηση, αν δεν έχεις ασκηθεί για καιρό ή αν δοκίμασες πρόσφατα ένα νέο είδος άσκησης. “Παρόλο που αυτή η διαδικασία δεν είναι πλήρως κατανοητή, πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι ο πόνος, η “στιφάδα”, και η μείωση στην ικανότητα δύναμης συμβαίνει μαζί με καταστροφή των συστολικών μονάδων των μυϊκών ινών που ονομάζονται σαρκομέρια, καθώς αναχαιτίζεται η σηματοδότηση του ασβεστίου μέσα σε αυτές τις μονάδες. Αυτές οι αλλαγές οδηγούν σε φλεγμονώδεις αποκρίσεις και στην ενεργοποίηση αρκετών οδών αποδόμησης πρωτεϊνών”, κάτι το οποίο έχει ως αποτέλεσμα πόνο και αδυναμία, λέει η εργοφυσιολόγος που έχει έδρα στη Μινεσότα, η Mike T. Nelson, Ph.D., C.S.C.S.

Διάβασε τη συνέχεια εδώ.

Μοιραστείτε το με φίλους:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial