Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Γυμναστική Προπόνηση

Long run ή ΗΙΙΤ για μεγαλύτερη καύση θερμίδων;

Δεν χρειάζεσαι σούπερ βαριά βάρη για να κάψεις θερμίδες. Στην πραγματικότητα, έρευνα από το Εργαστήριο Ανθρώπινης Απόδοσης του Πανεπιστημίου του Wisconsin-La Crosse, βρήκε ότι μόνο με το βάρος του σώματός σου – μαζό με την προθυμία σου να πιέσεις το σώμα σου – μπορεί να κάψει περισσότερες θερμίδες από ό,τι άλλο.Για τη μελέτη του 2013, 16 ενήλικες με καλή φυσική κατάσταση συμμετείχαν σε κυκλική προπόνηση 20 λεπτών με το βάρος του σώματος, η οποία περιελάμβανε ασκήσεις τύπου push ups, burpees, καθίσματα και προβολές. Ο John Porcari, ο επικεφαλής ερευνητής του εργαστηρίου, λέει ότι οι συμμετέχοντες έκαιγαν κατά μέσο όρο 15 θερμίδες ανά λεπτό, σχεδόν το διπλάσιο ποσοστό που δαπανήθηκε κατά τη διάρκεια ενός long run. 

Το κλειδί για αποδοτική καύση είναι η προσπάθεια, λέει ο Porcari. ‘Θα πρέπει να νιώθεις υπερβολικά άβολα. Αν δεν νιώθεις εξουθενωμένος με το πέρας αυτής της προπόνησης, δεν την κάνεις καλά’.

Διάβασε τη συνέχεια εδώ.

Μοιραστείτε το με φίλους:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial